Tuesday, October 6, 2009

WELCOME TO ME!

 

Picture0003

aduhai..sound weird hah..ape ke jadahnya "welcome to me" ek?

aku seme-mangnya dah terpaut semula kat kerja-kerja menaip di blog. alkisah sejarahnya aku dulu pernah ade blog, tahun 2004 start till early this year..lama towww, tapi dek kerakusan manusia yang bertopengkan talam..aku terpaksa delete blog lama aku tuh..memang ler dalam donia ni ramai yg rambut perang tapi hati lain-lain lorrr..apa mau bikin..aku tak kisah pun. tapi sejak 2 3 menjak ni aku dah mula melepak kat blog KAK RED..aduhai mulalah alkisahnya aku nak membikin blog baru. dan dengan azam baru yang kengkonon ni aku nak KAK RED merasmikan blog aku..cehhh..ade ke KAK RED tu mau ek kalau aku jemput dia merasmikan blog aku? glamer siot KR nih tapi aku tak la mahu dituduh giler numpang glamer KR..aku cuma nak ambik berkat, mana tau kan kot ade rezeki leh arr aku jadi macam dia..wahhh..statement tanpa tapisan nih! anyway aku dah cuba mengcontact KR kot dia balas ade la rezeki aku kot dia boleh rasmikan blog aku nih. cara perasmian pattern ape ek kalau nak merasmikan blog ni? giler haper aku nih..adessss...tak la kot...kekekeke..apa apa pun aku tunggu KR reply aku dulu. semoga dapat balasan dan dapat la KR rasmikan blog aku secepat mungkin. camne kaedahnya ye KR nak rasmikan blog aku? aku tak kisah lah, dalam bentuk tulisan ke, online kad ke..janji aku nak, KR rasmikan! uwaaaa..rasa nak nangis plak wehhh! dan harapan aku blog ini dapat dirasmikan esok bersamaan 7 oktober 2009. ada sesuatu yang amat penting pada tarikh tersebut. itu aku akan cerita di entry akan datang la yer..sabarrrrrrrrrrrr!

first entry ni aku bikin kat office, tengah kengkonon nak rest kejap ler..godek punyek godek hampir 2 jam gaks aku membikin itu ini. siap mengedit html yg semakin aku lupa wehhh..dulu aku terror gak bikin 2 column ke 3 column ke, tukar layout colour la, memacam aku godek2x kat "edit html" tu..la ni aku nye otak karat balik. so aku ngan bangganya ambik layout dari FinalSense tanpa mengedit satu haper pun..terimalah seadanya wahai donia..aku kembali ke alam blog...welcome to me!

No comments:

Post a Comment