Wednesday, October 7, 2009

SAKIT PERUT..

Picture0002

aduhai..ni yang paling aku kureng berkenan wehhh..sakit perut lagi..padahal aku tarak makan lagi b’fast yang aku beli pagi tadi iaitu nasi goreng + rendang kerang. ia bakal jadi menu lunch aku la kejap lagi dalam kul 1 gitu gitu. sebab musababnya pagi tadi aku ada la terlewat 1/2 jam masuk office.urusan kat atm hlb ape ke jadah tak leh terima cash deposit lak. duit terlipat lah, kena masukkan balik la..fed up tul! itu la selalu aku tak suka guna cash deposit machine tuh, aku lebih suka transfer dari m2u je senang..jimat peluh..wawawawa..keja aku dah la byk pending dek kerakusan bercuti raya seminggu lepas, sampai ke hari ni blom settle lagi..adessss…M beso tu selalu kacau aku wehhh..

Picture0003

alkisah sakit perut aku ni ape la penyebabnya ek? semalam balik kerja dapat lak habuan makan dari jiran sebelah. mee sup! patut ke tak aku terima?so aku terima je la kan, rezeki jgn ditolak! malahan aku yang menyentalnya itu mee sup. balik kerja semalam anak2x request tuk aku masak telur kari. perghhh sekali ngan laki aku ler..sebabnya mcm jemu lak makan ayam/ikan/daging. lagipun open house punye la ramai kawan jemput.makan memang tak henti..kekekeke

malam tadi aku terlena la sebab makan panadol actifast dek balance sakit kepala aku tuh..walaupun sakit perut dari malam sebab aku dah tertidur so qada sakit perut tu bersambung pagi nih.sudahnya aku kat office dok kuar masuk toilet je kejanya. memang seksa woo kalau sakit perut. ni dah bukan kategori c**i*, kosong dah perut aku nih! letih!

No comments:

Post a Comment