Thursday, October 8, 2009

I’m addicted!

farm

sejak beberapa bulan yg lepas aku dah terjebak bikin ladang @ FARMVILLE. ada sesapa segila aku tak? previously aku gila ber MAFIA WARS. ni dah terjangkit virus FV plak. mana ini game mari? kat FACEBOOK la mana lagi kan..kweng kweng kweng

sampai suami aku kata, apa la faedah layan benda nih…kekekeke dia tak tau nak play play the FV..hiks hiks hiks..sekarang plak aku dah perturunkan semua ilmu yang ada ni kat anak aku yg no 2 iaitu si M. M memang berbakat untuk mewarisi kehebatan aku diladang..huhuhuhu..time aku sibuk tu si M la tolong petik ke, tanam benih ke, bajak ladang ke..syokkkkkk woooo play play ini FV..ada brannnnn ka..kat bawah ni ler FV aku.

farm1yang paling best tentang FV ni kita leh ade jiran tetangga wehh. leh la usha usha ladang org lain..hiks..hiks..ade cantik ke idok. boleh tinggal message kat sign board ladang jiran kita tu..syokkkk kan..aku ada la dah sampai level 33. bila dah byk properties mula la aku malas nak jenguk. infact tanaman pun ade yg jenis 2 3 4 hari sapa yg ala ala malas tu leh swing 4 hari terus la. tak la selalu nak lepak ladang..kekekeke..

bagi sesapa yg belum terjebak..sila lah jebakkan diri anda dalam kadar segera!

No comments:

Post a Comment